lørdag den 4. juli 2009

Tagget : Min favoritliste...

Jeg er så heldig, at jeg er blevet tagget af MissMuffin i en blogleg. Legen går ud på at man tagger de blogs man holder mest af at læse til dagligt, fortæller om dem en for en og håber at de, som ikke allerede er blevet tagget, efterfølgende vil lege med :)

Der er rigtig mange gode blogs her i blogland, og listen med blogs jeg holder af at læse, er efterhånden blevet lang.. Men jeg har alligevel valgt 4 bloggere ud, som ligger øverst på min favoritliste:

MissMuffin: - fortæller om stort og småt i sin hverdag med kæresten Kristian, pekingeseren Emma, om livet i deres yndige kolonihave og deler en masse skønne opskrifter på mad, kager og hjemmelavet is med os andre i blogland. Jeg bliver altid så glad og inspireret :)

Mrs.Cakeaholic: - fortæller om sin hverdag med have og hjemlig hygge, om sine helt fantastiske kager og hvad der ellers lige falder hende ind. Mrs.Cakeaholic tager altid smukke billeder og deler også gerne ud af lækre opskrifter indimellem. Jeg bliver altid så imponeret over de kager der trylles frem på denne blog :)

MetteLykke: - er fra Ærø og fortæller i ord og billeder om alle de sjove og smukke ting hun oplever på øen, sin dejlige have, strikkerier og om livet med hundene Buster og Sofus. En charmerende blog, der er resulteret i en planlagt tur til den smukke ø i sommerferien ;)

Pernillepaa1.: - fortæller om sin hverdag på 1. med datteren Cecilie, smuk indretning, kreative ideer og så viser hun gerne sit hjem frem for os andre. Pernille beretter om - og sætter spørgsmålstegn ved mange sjove ting, som giver stof til eftertanke :)

Ellers holder jeg også meget af at læse med hos bla.: Slagtenhelligko, Piskeriset på eventyr, HusetiHou, Holmstrand, Petesey'sSong og LangtfraAlfarvej...

Jeg håber at Mrs.Cakeaholic og Pernillepaa1. også vil være med på legen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar