tirsdag den 17. marts 2009

Av av..

Av hvor har jeg haft ondt i min mave idag... Om det skyldes flødeskumskagen på arbejdet i eftermiddags eller om det er af helt naturlige årsager, ved jeg ikke helt... Jeg måtte i hvertfald overgive mig og slå med ned på sofaen efter arbejde. Fik dog mærket den milde forårssol på min gåtur hjem.. Og så gør det ikke så meget når solen står lige ind af vinduerne og varmer stuen op hele eftermiddagen og aftenen. Kan slet ikke vente til jeg kan bruge min dejlige altan igen.
Aftensmad blev der ikke meget af idag.. Havde slet ingen appetit, så jeg lavede mig en frisk smoothie af melon, jorbær, banan, blåbær og appelsin.. Sådan en glider altid ned :)

Når solen skinner ind i stuen, får jeg altid sådan en lyst til at så noget på min altan... Det er desværre lidt for koldt til at begynde at plante noget i altankasserne endnu. Så jeg fandt et brev karse frem, og i løbet af 5 minutter var det sået. Nu skal jeg bare vente en uges tid, så er der dejlig karse til æggemaden ;)

Jeg har aldrig rigtig vidst, hvad jeg skulle bruge de her små fine flade bøtter til, som jeg købte hos "Isabella" i forskellige søde farver en dag.. Men de er perfekte til det her formål. Karse holder jo ikke så længe af gangen, så jeg får kun brug for at så en lille portion engang imellem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar