fredag den 27. marts 2009

Så er det slut

- for denne gang..
Et meget overraskende resultat i x-factor finalen,men fuldt velfortjent!
Jeg var ellers overbevist om at Mohamed ville vinde og afslutte showet, med de 3 finalister der stod tilbage.. Men sådan blev det ikke.. Det bliver også for kedeligt, hvis alting skal være så forudsigeligt altid.
Der er desværre ikke noget særligt uforudsigeligt over min lørdag imorgen. Der står den på rengøring og indkøb inden fødselsdagen mandag.. Og så skal der vaskes tøj til ferien. Der bliver ikke meget afslapning denne weekend - godt jeg har ferie nu :)
Det bliver spændende at se, hvad vi skal få de næste mange fredagsaftener til at gå med, nu hvor x-factor er slut ;)

Jeg kan høre dynerne kalder på mig, så jeg vil lukke computeren ned nu.
Godnat og god weekend allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar