tirsdag den 24. marts 2009

Long time no blog

Så er jeg tilbage igen, og påsken står for døren... Mit karse er vokset sig flere centimeter højt og påskeliljerne er sprunget ud..
Men inden påsken går rigtig igang, har jeg en fødselsdag jeg skal have holdt.. 13 mennesker bliver vi i min lille 2-værelses.. Indkøbslisten er skrevet, så jeg skal på storindkøb på lørdag.
Det bliver en travl uge...
Torsdag er der smykkeparty hos min mor... Hun har inviteret rigtig mange veninder, så det skal nok blive en hyggelig tøse-aften med smykker og lækre kager. Og så har jeg en fagprøve, der står for døren, som jeg skal have lavet lidt forberedelser til inden fødselsdagen mandag aften.
Men når alt dette er gjort, så har jeg ferie - og så tager jeg til Napoli. Jeg tager afsted tirsdag eftermiddag. Kan slet ikke vente!

1 kommentar:

  1. Søde søde Mette..Vi glæder os over at være blandt de 13 gæster til din fødselsdag, og vi glæder os :-)
    Det lyder til at være en travl tid du har i udsigt, men med øje på Napoli i den anden ende, går det sikkert som en leg.
    Vi ses på torsdag, til smykkeparty og kage spisning... Knus Irene

    SvarSlet