fredag den 27. marts 2009

På en helt almindelig torsdag

Torsdag forvandledes fra en kedelig lang eftermiddag på kommunen til den mest fantastiske aften, der stod i kvindernes tegn... De smukkeste smykker til formiddable priser og de lækreste kager samlet på et sted.. Og tro mig, det trak kvinder til :)
Det værste ved sådan et smykkeparty det er, at jeg synes at stort set alle smykkerne falder i min smag. Men man må jo vælge!


Jeg måtte i hvertfald eje de her smykker fra Bygebjerg.com. Øreringene passer til min nye koral-farvede bluse :)
Efter at have gjort et smykke-kup var det tid til at smage på Irenes og mors fantastiske kager...
De var simpelthen så smukke, så man næsten ikke nænnede at skære af dem. Men smages det skulle de, og de smagte ligeså fantastisk, som de så ud.

De helt utrolige kager fra Mrs Cakeaholic

Mor havde bagt disse yndige påske-citronmuffins og hendes berømte browniesmuffins.

Det har været en rigtig shoppe-uge... Jeg er helt tosset med koralfarvet i øjeblikket, så måtte da også lige have denne bluse.. Håber det bliver rigtig forårsvejr i Napoli i næste uge. Der er ca. 18 grader i øjeblikket.

1 kommentar:

  1. Hej Søde Mette
    Dejlig aften, skønne smykker, og din mors muffins smagte godt nok helt vidunderligt:-)
    Det var nogle skønne smykker du fik valgt dig, armbåndet kan jeg kun sige om: "Det bliver du vildt glad for" Jeg har selv et, og det har haft på hver dag siden jeg fik det.
    Sød kjole, den vil klæde dig og få dig til at se endnu smukkere ud end du gør i forvejen.
    Vi ses søde, på mandag,vi glæder os :-)
    Knus Irene

    SvarSlet