lørdag den 12. september 2009

Flyttedag...

Det har stået lidt stille her på bloggen de sidste mange dage.. Men nu har jeg fået samlet lidt kræfter og er klar til at blogge igen :)
Kræfter får vi brug for idag, for min lejlighed skal tømmes og alle ting og møbler skal køres ud til min bror, og stå der indtil vi overtager huset til november. Der er allerede en ny lejer der står klar til at overtage lejligheden nemlig. Det blir nu lidt trist at skulle sige farvel til min gode gamle lejlighed efter 4 af mine bedste unge år. Jeg har en tendens til at knytte mig meget til mine ting, biler og hjem, så jeg tør næsten vædde med at det bliver et tårevældet farvel, når jeg overdrager lejligheden til viceværten på mandag. Jeg må prøve at tage mig sammen :(

1 kommentar:

  1. Åh, kender det godt!
    jeg græd oss lidt da jeg forlod min første lejlighed, den var så fuld af gode minder fra de første 2 år jeg boede alene..
    Op med humøret, nu får i et dejligt sted at bo, ligesom du har drømt om:)

    SvarSlet