lørdag den 26. september 2009

Sjældenheder...

Sjældenheder kan overraske... Ligesom disse to smykkevedhæng overraskede mig idag på en køretur. Vi holdte som sædvanlig ind på et loppemarked, og på et bord lå disse to fine Bjørn Wiinblad smykkevedhæng så. Jeg kender udemærket Bjørn Wiinblad, men smykker har jeg dog aldrig set, før idag. Jeg måtte have dem med hjem og sørge for, at en ægte Bjørn Wiinblad elsker kunne få lov til at forelske sig i dem. De ligner til forveksling hans store platter, men disse to måler altså kun 4,5cm i diameter. Nu ligger de fint på MetteSofie.dk og venter på den rette :)

3 kommentarer:

  1. nøøøj hvor er de fine - din netbutik skal vist snarest besøges.

    SvarSlet
  2. Hvor er de sjove..
    Hjemme hos min mormor og morfar hænger der en del af platterne i den store udgave. Jeg elskede at kigge på dem som barn..

    SvarSlet
  3. Nææ jeg vidste heller ikke man kunne få dem så små. Jeg elsker dem :-)

    SvarSlet