lørdag den 19. september 2009

Solskins lørdag i København

Vejret har været helt perfekt til de planer vi havde for dagen idag i København. Vi fik hentet vores 7 børnestole, som vi har købt af en dame på Østerbro og benyttede selvfølgelig chancen til at snuse lidt rundt til gårdloppemarkeder, større og mindre loppemarkeder, nu hvor vi var derinde. Jeg må indrømme, at jeg bliver lidt skuffet over priserne på de københavnske loppemarkeder. Man kan være heldig med nogle fair priser hos de private, Meeen.. De organiserede markeder er for dyre til at det er en fornøjelse at finde noget.
Eftermiddagen blev brugt på Christiania... Jeg elsker charmen ved dette sted, men fik desværre ikke taget nogle billeder. Jeg lod det blive i tasken, da de venligt frabad sig fotogtafering. Det er jo deres hjem, så det må man selvfølgelig acceptere.

Vi er trætte nu og trænger bare til en hyggeaften på sofaen. Imorgen står den på flytning fra mit gamle kælderrum. Der står stadig møbler og loppeting. Håber vi kan klare det med et par ture med traileren.Aftensmaden er nem i aften.. Fyldte marinerede kyllingefiletter med mozzarella og soltørrede tomater med ovnbagte kartofler og bearnaise sauce. Der er ikke nogle af os der er i stand til at stå og kokkerere i længere tid nu :)

Håber i får en dejlig lørdag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar