tirsdag den 27. oktober 2009

Forandring skal fryde...

Kære alle trofaste bloggere. På fredag får Thomas og jeg nøglen til vores nye hjem på landet. Det vil være en stor forandring for os at flytte så langt udenfor byen, men også utrolig dejligt at have naturen lige omkring os. I den forbindelse synes vi begge, at vi skal benytte chancen for lidt blog-forandring... Forandring på den måde, at vi begge vil blogge flittigt på en helt ny blog. Ugler i posen, hedder den nye blog, og jeg håber at I vil følge Thomas og jeg i vores nye tilværelse. - I tykt og tyndt, som det plejer at være i min verden :)
Første indlæg bliver selvfølgelig på fredag, og så vil jeg ikke skrive flere indlæg her på MetteSofie. Det er både spændende, men også lidt trist med forandring, men så længe jeg ved at I følger mig, så skal det nok gå alt sammen, er jeg sikker på! :)

Jeg vil ikke sige farvel til nogle af jer 22 faste læsere her på bloggen - Jeg vil hellere sige på gensyn på Ugler i posen, og håbe på at I skifter mit gamle link ud med det nye på jeres blogs!

MetteSofie :)

14 kommentarer:

  1. Jeg følger med over på den nye blog :-)

    SvarSlet
  2. Det er jeg rigtig glad for Fru E :)

    SvarSlet
  3. Det bliver så super spændende for jer at flytte på landet, og ja jeg flytter med.

    SvarSlet
  4. Jeg er så fast en læser, at du har din egen plads i blandt mine favorit links. Lige mellem ekstra bladet og facebook :) Så jeg følger også med :)

    SvarSlet
  5. MetteLykke, det er jeg rigtig glad for. - Vi kan slet ikke vente ;)

    Sabrina, det er jeg rigtig glad og beæret over at høre :) Håber du finder den nye blog ligeså interessant! Knus Mette

    SvarSlet
  6. Tillykke med jeres nye hus på landet. Jeg kigger gerne med på den nye blog.
    Kram Birthe

    SvarSlet
  7. Fedt i skal flytte håber det er et godt sted :b

    from
    http://simones-univers.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. All the changes in any way , any niche are benefical, because in this way you can put yourself in the position to test your skills.

    Murerarbejde

    SvarSlet
  9. Super hyggelig blog du har dig her! Jeg kan godt lide, at den er så afslappet og personlig.

    Håber at du vil tjekke min ud, selvom det skiller sig lidt ud fra din ;-)
    Massere af ros til dig!

    Mvh Amalie
    www.mon-modele.blogspot.com

    SvarSlet
  10. WOW, lyder rigtig spændende.. Go for it og held og lykke med det hele! :-)

    www.by-emilie.blogspot.com

    SvarSlet
  11. What stands before thee is a treasury of endorphins; however, I don't take any credit for this card game: God’s the Dealer, we’re poker-players, able to roll-the-dice with savoir faire, come what may; besides, you’ll loooove our exploded plethora of produce, girl, which’ll plant the seed for YOU to grow to great heights!! PROCEED AT YOUR OWN WISK:

    Greetings, earthling. Not sure if we're on the same page if you saw what I saw. Because I was an actual NDE on the outskirts of the Great Beyond at 15 yet wasn’t allowed in, lemme share with you what I actually know Seventh-Heaven’s Big-Bang’s gonna be like for us if ya believe/accept: meet this ultra-bombastic, ex-mortal-Upstairs for the most extra-blatant, catch-22-excitotoxxins (deeply-fluent-in-sarcasm), guhroovaliciousnessly delicious, pleasure-beyond-measure, UltraIdyllic, FirepowerAddiction in the Great Beyond for a BIG-ol, kick-ass, party-hardy, robust-N-risqué, eternal-real-McCoy-warp-drive you DO NOT wanna miss the sink-your-teeth-in-the-rrrock’nNsmmmokin’-hot-deal: PLEASE KEEP HANDS/FEET INSIDE THE WIDE UNTIL WE MADE A CIRCUMFERENCE OF the OUTSTANDING, NEVER-ENDING, THRILLIONTH-RED-MARKER-POSSIBILITIES!!! Puh-leeeze meet me Upstairs. Do that for us. Cya soon, girl…

    PS “It is impossible that anyone should NOT receive all that they have believed and hoped to obtain; it gives Me great pleasure when they hope great things from Me and I will always give them more than they expect”
    -Our Lord to Saint Gertrude

    SvarSlet
  12. acessem meu blog : teylonazevedo.blogspot.com

    SvarSlet
  13. That you hurting yourself are extremely slim probably nine if they're done properly so let's talk a little bit about up how you actually treat them and I talked about done properly how r hormone deficiencies treated okay we just talked love King Size Male Enhancement about the suspected now you going to give a clinical trial and I basically call have this for golden rules that I follow in every position of all these four golden rules number one if you'd suspect a.

    http://eyebornfacts.org/king-size-male-enhancement/

    SvarSlet
  14. Diagnosis always ohm and your doctor might be able to detect it on physical exam but it's something to beware of ohm because this is something that Pure Testo Xplode also can be ohm very impairing the patient and can be Pure Testo Xplode treated we ought to know that com patients who have a sedentary lifestyle are inactive are increased risk to develop it side-effect because the in activity in the model may make them more sensitive to the affect the Kerrigan Garrett breaking them down.

    http://www.idolizeadvancedeyeserumfacts.com/pure-testo-xplode/

    SvarSlet