torsdag den 22. oktober 2009

Sammen og hver for sig...

I aften står den på mandehørm i stuen, da min bror er kommet på besøg for at spille lidt Fifa med Thomas. Da fjernsynet er optaget med deres spil, må jeg springe et afsnit over at Lærkevej, men det gør ikke noget. - Det er dejligt bare at vide, at der sidder to man elsker lige inde ved siden af, mens jeg samtidig har lidt kvalitetstid for mig selv.. Det sidste nye BoligLivs julereportager bliver nærstuderet, mens jeg fyldes med tankerne om jul i vores nye hus! Jeg hygger mig!

3 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at høre :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det sødt sagt !det med drengene.
    Jeg kan lige se det for mig..
    Og jul i det nye hus, jeg forstår godt at du næsten ikke kan vente.

    SvarSlet
  3. Nårh søster, hvor er det sødt skrevet :-) Bliver helt ked af at jeg ikke kunne lade være med at drille dig i går så, men tilgiv mig - det SKAL storebrødre gøre. Det står i "Den Store Bog".

    Rigtig god weekend - håber også der bliver tid og plads til lidt drengehygge i jeres nye hjem :-)

    OG hvis jeg skal give en hånd med flytningen, så ønsker jeg mig nogle datoer i fødselsdagsgave ;-)

    SvarSlet