torsdag den 15. oktober 2009

Grædefærdig...


Hvor kan livet bare føles meningsløst uretfærdigt indimellem. Dagen idag har været ganske rædselsfuld, da vi har mistet mine forældres største store dejlige hankat Leo og har måttet tage afsked med ham. I eftermiddags fik han vinger på og fløj op i himlen pga. en øjensygdom som på få måneder stort set havde gjort ham blind på begge øjne, trods en operation i det ene øje for nylig. Øjensygdommen havde spredt sig til begge øjne og udviklede sig kun værre og værre, så der til sidst kom betændelse ud af øjnene på ham, og han dårligt kunne tåle lyset mere. Dyrelægen mente at han havde så ondt, så han ville have bedst af at få fred nu. Jeg kan slet ikke forstå at han er borte nu og savner ham allerede mere end nogensinde... Det bliver aldrig det samme at besøge mine forældre igen uden ham i huset. Ikke nok med dette, så har vi opdaget en plet i den yngstes øjne, magen til det som startede i Leos øjne. Jeg synes det er forfærdeligt at skulle miste en stor ellers frisk kat på kun 3 år.. Og hvis også den mindste på kun 1 år skal have samme sygdom, så kan der ikke være nogen retfærdighed til mere. Jeg er grædefærdig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar