fredag den 5. juni 2009

Fars dag

Fars dag er ovre og det har været en super hyggelig dag.. Jeg sov længe i morges, da torsdag aftens oplevelser og den sene sengetid satte sine spor. I eftermiddag gik turen så hjem til mine forældre. På fars og mors dag aflægges der altid et besøg hos mine forældre - og en gave selvfølgelig. Efter et par kopper kaffe og en god snak om boligsituationen blev vi enige om at tage ud at spise på Wok and Shopstick - Næstveds mest populære kineserrestaurant. Mmm.. Jeg elsker kinesisk mad - og så har de til min store glæde udvidet buffet'en med sushi. Jeg elsker sushi! Efter maden skiltes vi igen med mine forældre og fortsatte ud i det blå på e halvanden times køretur udover landet. Dejligt at nyde solnedgangen fra landevejen. Thomas har også fået en blog - men mest med "mens stuff" selvfølgelig... Så vi sidder begge og skriver lidt blog inden vi smider os på sofaen. Det er nu meget hyggeligt.. Så er det ikke kun rent hønsesnak i blogland mere ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar