fredag den 19. juni 2009

Tørt og lunt

Så sluttede festen for mit vedkommende... Det har været en sjov og underholdende dag i parken ved Rønnebæksholm, men også utrolig dejligt at komme hjem hvor der er tørt og lunt igen. Hele eftermiddagen har vi haft strålende solskin, så man måtte sidde i korte ærmer mens vi spiste den dejligste mad. Men så skete det.. efter maden heldigvis.. En kæmpe byge, så vi alle måtte krybe i skjul under paraplyer, sorte sække og hvad folk ellers lige havde ved hånden... Vådt var det og efter lidt tid med våde tæer i skoene, blev det pludselig småkoldt. Og så ville jeg hellere tage hjem i varmen, end at blive syg lige til min ferie. Mange gjorde som jeg...
Det betyder så, at jeg er alene hjemme i aften og ferien starter lige i det øjeblik jeg smider mig i sofanen.. Ih hvor skal jeg hygge mig med kirsebær, det nye Boligliv som Thomas har haft med hjem til mig og fjernsynet i baggrunden. Nogle gange trænger man bare til en aften i sin egen lille verden, og det passede mig fint at det blev i aften. Jeg nåede heldigvis lige at få et glimt af Thomas inden han tog videre ud til drengene for at spille poker. Vinder han, står den på shoppetur, har han sagt. Jeg har godt nok været heldig med min mand :)

Et lille glimt fra det smukke Rønnebæksholm.. Jeg har desværre ikke været rundt i parken med kameraet... Men i solskin er det helt perfekte omgivelser til en firma-picnic. Jeg håber det holder tørt for de sidste der bliver og nyder koncerten derude i aften.

1 kommentar:

  1. Hehe.. han vandt bare ikke din mand - for det gjorde din storebror ;-)

    Så nu er det hans kone der skal forkæles i stedet for.

    SvarSlet