torsdag den 18. juni 2009

Lang torsdag


Det har været en lang dag på kommunen idag.. Om torsdagen går jeg først ud af døren klokken 18.00.. Men idag passede det mig faktisk fint, da Thomas også først kom ind med toget der. Vi mødtes og handlede ind i Netto sammen og faldt over en pakke med 4 stk oksemedaljoner til 39 kr. Det var så billigt, så vi besluttede at lave bøffer, selvom det kun er torsdag :) Jeg synes altid man kan finde noget spændende og pænt kød i Netto til rimelige priser.. Det er ellers blevet så dyrt at lave god mad.
Imens Thomas bager muffins, som han skal dele ud på arbejdet imorgen, så vil jeg lægge mig ind på sofanen og nyde at ligge ned, efter en lang dag. Jeg er stadig ikke kommet mig helt ovenpå eksamen igår. Det er først rigtig ved at gå op for mig nu, at jeg faktisk er færdig med uddannelsen lige om lidt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar