søndag den 21. juni 2009

Michael - tour 2009

Der er nu under en måned til popkongen Michael Jackson indtager scenen på O2 Arena i London... D. 16 juli står jeg blandt 20.000 skrigende fans sammen med Thomas, brormand og konen! Det bliver vildt! Uanset hvad man mener om mandens opførsel privat, så kan man ikke komme udenom at han har lavet nogle af verdens bedste numre. Vi har også billetter til et stort aftershow, som jeg endnu ikke ved hvad går ud på. Det bliver en stor oplevelse - Jeg glæder mig!

3 kommentarer:

  1. Nøj, det gad jeg godt altså! Forstår godt du glæder dig :)

    SvarSlet
  2. Hvor fedt!
    jeg forstår godt du glæder dig, det kan da kun blive en fantastisk oplevelse!

    SvarSlet
  3. Iih... hvor er jeg godt misundelig! Jeg er mest vild med de sange han lavede i 80erne.
    Jeg ser lige et program om MJ på Zulu... de er godt nok meget tæt på hans person.

    SvarSlet