tirsdag den 16. juni 2009

Klar!

Efter en skøn middag hos mor og far er jeg klar til eksamen imorgen.
Bøgerne blev taget med hjem til mine forældre, som havde min dejlige lille nevø på besøg i eftermiddag... Og da min mor og far så bød på middag af bedste italienske slags med lækker frisk pasta med flødetomatsauce, cherrytomater, bacon, basilikum og parmesan med dertil hørende halverede flutes med pesto og ost.. Ja så kunne jeg ikke modstå. Måske er det i maden jeg har samlet lidt ekstra energi til imorgen, eller også var det lille Daniels smittende smil. Powerpoint præsentationen er nu færdig med Thomas hjælp, og jeg kan trygt lægge mig til at sove... Med troen på at det nok skal gå imorgen.. Pensum eller ej, så kan jeg måske sludre mig fra det.. - det bedste jeg har lært! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar