mandag den 4. maj 2009

Aften tur

Dagen idag har været fantastisk... Ingen opgave, intet stress og jag, bare hygge med lige præcis det jeg havde lyst til idag. Så da opgaven var afleveret i formiddag lagde jeg vejen forbi mon storebror som havde ferie. Vi tog en tur i byen og undersøgte byen genbrugsbutikker for sjove ting og spiste derefter en dejlig frokost, inden vi hentede min dejlige nevø i dagplejen. Han så noget overrasket ud, da hans faster pludselig stod i døren sammen med farmand ;)

Aftenen har stået på en dejlig tur udover landet gennem de mange små idylliske landsbyer i omegnen. Det vrimlede med harer på alle markerne og jeg nåede lige at få et glimt af en harekilling på tæt hold.
Det er så dejligt når solen skinner og der er gang i naturens dyr.

Nu er jeg omsider blevet rigtig træt og parat til at gå i seng. Imorgen venter en spændende dag i min nye afdeling på kommunen. Jeg glæder mig til at lære mine nye kollegaer rigtigt at kende. Og så skal der skrives sang til kusinens konfirmation... Det er lige i sidste øjeblik på grund af fagprøven, så er lidt spændt på hvad det ender med. Hvis der er nogle af jer der har nogle "sjove" sange, hvor konfirmanten skal lave nogle sjove ting, så vil jeg da gerne have en ide med på vejen :)
Godnat til alle jer i Blogland!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar