søndag den 3. maj 2009

Eeeendelig

- FÆRDIG!
Det er simpelthen helt fantastisk... følelsen af at være færdig med sin fagprøve, og se frem til en dejlig lang afslappende fridag imorgen, når fagprøven er afleveret på skolen. Tænk at man skal sidde og knokle til sidste øjeblik, fordi man ikke får taget sig sammen i tide... Men ja, nogle mennesker arbejder bedst under pres og jeg er desværre en af dem!
Thomas trak i kokkehuen igen i aften, han er blevet helt bidt af italiensk kogekunst. Aftenens ret blev Ossobuco med Risotto Milanese.

En lækker simreret hvor kødet skal stå i flere timer og blive mørt. I aften fik retten lige knap 4 kokkehuer, da vi syntes at kalvekødet af kalveskank i 5 cm tykke skiver var lidt sejt. Måske det bare skulle ha simret lidt længere tid.
Jeg har siddet og arbejdet for at blive færdig med opgaven efter vi havde spist, så nu trænger jeg bare til at komme ind og se dyner. Gab gab.. Sov godt allesammen!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med dit færdige arbejde :-)
    Jeg godt det der med sidste øjeblik.. Lige meget hvor godt jeg planlagde var jeg altid i sidste øjeblik..
    Det er bare så befrigende når det er slut.

    SvarSlet
  2. Mange tak :)
    Ja, jeg er også bare så lettet over at det er overstået nu!

    SvarSlet