torsdag den 28. maj 2009

Himmel blå

Himlen er blå udenfor til aften.. Det har været et skønt vejr idag og med skønne meldinger.. For banken sagde ja til at låne os til landstedet.. MEN Thomas ejerlejlighed skal sælges før vi kan købe noget nyt.. Sådan er tingene blevet efter krisen, for at skabe mere sikkerhed for bankerne... øv øv.. Men sådan er det åbenbart for alle mennesker i øjeblikket. Det gør straks tingene mere komplicerede og lige nu er jeg dybt frustreret over, at han ikke også bare sidder i en lejet leglighed som mig. Uafhængig fra den ene dag til den anden... Men ja... Livet skal vel være lidt uretfærdigt til tider - men jeg er bestemt ikke den eneste der er ked af situationen med lejligheden. Nu håber vi bare ikke at drømmestedet bliver solgt for næsen af os, før lejligheden ryger... Det ville næsten ikke være til at bære.
Nu vil jeg gå i seng og se om jeg kan få lukket øjnene lidt længere tid i nat. Det har godt nok været en lang dag på kommunen fyldt med spænding og forventning omkring mødet med bankrådgiveren.
Godnat allesammen!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar