fredag den 29. maj 2009

Barndommens have


På tur i mor og fars have idag... Jeg elsker at komme "hjem" til min barndoms have og alle de hyggelige detaljer min mor og far har skabt i haven. Thomas skulle ud at spille poker med drengene i aften, så jeg besluttede mig for at tage hjem og bruge dagen og aftenen sammen med mine forældre. Vi har rigtig hygget os. Vi har været i Næstved storcenter og shoppe tøj og spise, og så købte vi guf med hjem, som vi hyggede med til en fed Kim Larsen koncert de viste på dr1 med gamle Gasolin numre, så vi alle tre sad og sang med i sofaerne. Der er ikke noget bedre end at komme hjem til de gamle trygge rammer og høre den gode gamle musik man er vokset op til.. De numre sidder rigtig dybt i mig, og jeg elsker at høre om mine forældres ungdom i tiden med Gasolin, Beatles, Abba osv. Det er skønt med gammelt musik!
Nu er jeg godt brugt og lige sat af herhjemme, så jeg kan hoppe i seng og håbe på at Thomas snart kommer hjem med en stor gevinst :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar