søndag den 10. maj 2009

Mors dag

Hold da op, blomsterbutikkerne må have travlt på denne dag... Mors dag betyder fyldte parkeringspladser og kø ved kasserne i samtlige havecentre tror jeg... Men det er da også en skøn tradition, hvor de der ikke er så gode til at huske på at forkæle sin mor til hverdag, kan benytte chancen på denne dag! Min mor har selvfølgelig også fået blomster idag... Og hun havde endda kage klar til dem der havde lyst til at kigge forbi. Der blev hygget nogle timer hos mine forældre med kaffe og kage, "de blå-øjede" og med et kig i deres dejlige have. Idag fik jeg øje på en yndig plante, som jeg aldrig har bemærket før. - Løjtnants hjerte, hedder den. (På billedet ovenover) ...

Syrenerne er rigtig sprunget ud nu og fylder hele haven med dens dejlige duft.. Jeg fik et par grene med hjem til spisebordet, så nu dufter der ligeså skønt hos mig. Gad vide hvad jeg finder i haven næste gang!? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar