fredag den 1. maj 2009

At give...

- er en dejlig følelse...

At give er et vidt begreb... Ofte behøver det at give hverken koste penge eller besvær...
Men igår var jeg i mit gavemilde hjørne, og så er det svært at begrænse sig! Jeg ELSKER at give gaver, og jul er den bedste tid på året for mig, da jeg kan få lov til at forære en masse gaver væk, som glæder dem jeg holder af.
Gaven her var til Martin, som havde fødselsdag igår. Han ønskede sig køkkenting til han skal flytte hjemmefra.. Så han fik en fin blank sort blender med glaskande, som jeg ved er perfekt til isterninger, så han kan lave en masse spændende drinks og smoothie til ham og vennerne. Den faldt heldigvis i god smag.

Min svigerinde skulle også forkæles. Hun er altid så sød at invitere på kaffe og aftensmad, og hjælpsom når håret skal farves... Så jeg købte bogen "Hvor lagde jeg babyen" af Julia Lahme til hende, og jeg VED at dette bliver et hit, da hun har en søn på 14 måneder og kender alt til hvordan det er at være nybagt mor for første gang. Jeg håber hun får mange sjove stunder ud af bogen! Hun ville straks gå hjem og gå igang!

Sidst men ikke mindst, skulle Thomas da også forkæles lidt... Og da jeg ved, at han har gået og kigget på den flotte bog "Sølvskeen" - madbibelen over det originale italienske køkken, så røg der en bog mere i posen hos boghandleren. Og glad blev han, da han igår aftes stødte tæerne imod den i fodenden under dynen ;)

Dagen idag står på opgave, opgave og opgave... For hvis jeg nærmer mig en afslutning på opgaven idag, så står dagen på en shoppetur til København imorgen. Det vil jeg bestemt ikke gå glip af, da det nu er tid til at få fyldt bøjlerne op med sommertøj og jeg endnu mangler både sandaler og bikini til sommerens start!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar