fredag den 22. maj 2009

Tiltrængt

Jeg må sige, at disse fridage har været tiltrængt, for jeg er løbet fuldstændig tør for energi.. Vejret skifter hele tiden udenfor, men ser dog ud til at klare lidt op her til aften.. Idag har jeg lavet "ingenting" og jeg har ikke engang dårlig samvittighed.. - For det var tiltrængt og lige hvad der skulle til for at føle sig godt tilpas og afslappet igen efter en travl uge.. Ikke engang vejret kunne lokke til morgen. Efter et dejligt bad i morges, har jeg blot hygget mig med fodbad, Boligliv, serier på 2éren og en lur i ny og næ.. Skønt! Nu synes jeg efterhånden jeg trænger til lidt luft.. Thomas kommer og henter mig snart, så mon ikke der lige er tid til en dejlig aftentur udover landet, inden den står på mad og sofahygge hos ham i aften!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar