lørdag den 23. maj 2009

Dejlig morgen

Jeg har sovet længe idag... Det var ikke helt planen, men sådan blev det altså.. Vejret var heller ikke noget at råbe hurra for, da jeg vågnede, så vi har taget os god tid her til morgen og fået go morgenmad med æg og bacon, kaffe og smoothie. Så bliver vi ikke sultne de næste mange timer..
Dagen står nok på en køretur.. Jeg ved endnu ikke hvor turen går hen, men vi møder nok nogle loppemarkeder og gør nogle stop undervejs. Måske der bliver tid til et lille kig i kolonihaven eller et lille besøg hos min nevø Daniel.. Jeg har svært ved at undvære ham længere tid af gangen og der sker rigtig meget i øjeblikket som hans faster skal følge med i. Så jeg har en god undskyldning for at komme og lege, kysse og kramme et par gange om ugen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar