torsdag den 30. april 2009

Dejlig formiddag

Formiddagen idag har stået på stille og rolig hygge og lidt selvforkælelse... Egentlig burde jeg bare ha sat mig ind foran computeren og fortsætte på min opgave, men jeg trængte simpelthen til en pause her i morges... Og da jeg fik en dejlig besked fra en der holder af mig, om at jeg skulle sørge for at pleje mig selv lidt idag, så tog jeg imod det gode råd.
Jeg friskede mine havrefras op med nogle dejlige jordbær, som ikke blev spist igår aftes og nød morgenmaden foran fjernsynet sammen med mit nye "Boligliv"... Dernæst et dejligt varmt bad, og nu er jeg på vej ned til moster som er kosmetolog, for at få plukket og farvet øjenbryn, så de passer til det mørke hår min svigerinde lavede på mig forleden aften :)

Irenes (Mrs Cakeaholic) søn har fødselsdag i aften, og vi er inviteret til fødselsdag klokken 18.00 til dejlig mad. Vist nok på raklette.. Det glæder jeg mig meget til. Det er altid så hyggeligt at besøge den lille familie og se alle Irenes smukke kreative påfund i hjemmet.. Det er så dejligt, når man har følelsen af, at man har en ekstra lille familie som man altid kan komme til. Jeg håber de alle 3 også har følelsen af, at det er gengældt i vores lille familie til hver en tid!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar