mandag den 6. april 2009

Eftermiddagskaffe hos mor og far

Pu ha... Så er jeg startet på arbejde igen efter ferien, og hvor jeg dog har glædet mig til at slippe ud i solskinnet hele dagen, mens jeg har taget telefoner og kæmpet med programmer der ikke virker optimalt. Det er virkelig noget der kan få mig til at koge indeni.
Jeg blev dog hentet idag af min søde far, og blev budt på en dejlig kop kaffe hjemme hos mine forældre efter arbejde... Altid tiltrængt!
I det her vejr elsker jeg at gå og snuse ude i deres have og se blomsterne langsomt springer ud en efter en.. Man kunne ligefrem dufte at sommeren var på vej idag. Tror jeg skal ud og købe blomster til altankasserne en af dagene, kan næsten ikke vente.


Jeg er simpelthen så træt i aften, så jeg har dømt timeout allerede kl. 19.00. Kunne næsten ikke overskue aftensmaden, så det blev en lynhurtig gang pasta med tomatsauce, cherrytomater og parmesan. En nem favorit... Har altid et par dåser tomat liggende i skuffen til dage som idag :)

Nu vil jeg lægge mig på sofaen og finde en nem opskrift på en kage til imorgen.. Og så ender det nok med, at jeg falder i søvn til tv2.





2 kommentarer:

  1. Ja så er din ferie forbi, men snart har du jo påskeferie, og tid til at beplante din altan.
    Skønne blomster billeder du der har fået taget, du er jo blevet rigtig skrap med dit nye kamera ;-)
    Knus Irene

    SvarSlet
  2. IIh... jeg glæder mig også til jeg får styr på mit kamera. indtil da, er min blog plaget af mobilbilleder :-)

    SvarSlet