tirsdag den 7. april 2009

Tirsdagsgæster

Det har været en dejlig dag idag.. Fik rigtig arbejdet mig igennem bunkerne på arbejdet, så bunkerne er væk, inden jeg skifter arbejdsplads på kommunen efter påske.
Efter arbejde gik turen hjem til mor og far igen... De har haft min dejlige nevø på besøg idag, så lidt eftermiddagsleg blev det også til. Da min svigerinde kom for at hente ham, blev vi enige om at de kunne tage med mig hjem og spise mexicansk mad.. Så vi inviterede drengene hjem til mig i aften og hyggede med at lave mad og tegne med lille Daniel, mens vi ventede på dem :)

Nu er jeg helt færdig og klar til at hoppe i dynerne. Imorgen er sidste dag i min gamle afdeling på kommunen, så jeg skal lidt tidligere op for at hente morgenbrød hos bageren inden jeg møder.
Det bliver lidt trist at forlade mine gamle søde kollegaer.. Men ser også frem til at lære mine nye kollegaer at kende og gå nye udfordringer i møde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar