torsdag den 23. april 2009

Et lille pusterum

Tiden flyver afsted, mens jeg ligger og sveder i mine dyner... "influenzaen" fortsætter bare, og energien er helt opbrugt allerede.. Men arbejdes skal der, og det lykkedes mig også at få mine 100 spørgeskemaer udfyldt af venlige borgere igår. Så er den del da overstået, og så er der snart kun skrive processen tilbage. Jeg måtte tage et lille pusterum idag, da jeg har været rigtig skidt idag, så jeg må ud med de sidste spørgeskemaer imorgen.. dog ikke ligeså mange!
Trængte til lidt luft i eftermiddags, så turen gik til karrebæk. Fik købt noget frisk fiskefars med hjem, så der kunne blive lavet lækre fiskefrikadeller. Mm.. Det hjalp lidt på humøret ;)


Fiskefrikadelle af fiskefars blandet med hakket persille, små kartofler og smørsauce med persille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar