lørdag den 11. april 2009

God formiddag!

Endnu en skøn solrig morgen... og vejret bliver bare bedre og bedre op af formiddagen.
Dagens indhold idag er stadig uvist... Som mange andre her i blog-land, så har jeg også ligget vågen siden "alt for tidligt" i morges og nydt solens stråler der skinnede ind på dynerne.
Jeg har så mange ting jeg skal have lavet i lejligheden, men i sådan et vejr kan jeg slet ikke tænke på andet end at komme UD i det skønne vejr, som jeg har længtes efter hele vinteren.
En ting er helt sikkert, der bliver ingen lang køretur igen idag, for Thomas er blevet lidt småsyg og bliver nok liggende i dynerne det meste af dagen.
Måske jeg skulle smutte en tur hjem på mor og fars græsplæne med et vattæppe og nogle blade.
Men aller først skal jeg lige et smut i byen og se om jeg kan finde noget interessant og ha købt lidt ind... Mine skabe og skuffer er ved at være tomme nu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar