fredag den 17. april 2009

Tænkerum

Der er bare sket så mange ting det sidste stykke tid, så engang imellem må man huske at stoppe op og tænke over de ting der sker, for at kunne følge med...
Idag måtte jeg stoppe op og rense tankerne. Så jeg tog en tur til vandet - All by myself!
Ingen mennesker, ingen stemmer, intet at tage stilling til - Bare ro og lyden af bølger. Lige hvad jeg havde brug for.

Mit hoved er fyldt helt op af nye indtryk og ny indlæring på arbejdet, så jeg tror jeg går tidligt i seng i aften, trods det er fredag. Godnat allesammen!

1 kommentar:

  1. Tanker er til for at blive tænkt...og ved havet gør man det aller bedst, det kender jeg godt;-)
    Jeg håber at dine tanker er bragt i orden igen og at lørdagens dejlige vejr kan få dig i godt humør igen..
    Knus Irene

    SvarSlet