søndag den 19. april 2009

Alt for stærkt

Denne weekend er gået alt alt for stærkt... Jeg har simpelthen været så træt efter sidste uges oplæring, så mine planer måtte rykkes til næste weekend. Ingen stole blev malet, ingen tallerkenrække blev hængt op... Til gengæld fik jeg indhentet lidt søvn.
Det blev da også til lidt loppemarkeder på vores lørdagstur i det dejlige vejr, men desværre ingen fund denne weekend...
Dagen idag er blevet tilbragt hos den lille familie på Morelvej. Jeg vågnede til beskeden om, at min dejlige nevø Daniel havde købt en gave til mig... Så med morgenbrød under armen, gik turen ud til storebror og den lille familie idag. Der blev rigtig ordnet bede i haven og hygget over et par kopper kaffe eller fire i løbet af dagen. Gaven fra min nevø var en dejlig muffinsform, i håbet om at jeg bager flere muffins til den lille mand. Det gør jeg selvfølgelig med stor glæde :)
Aftenen har stået på fagprøve.. Jeg havde lige et spørgeskema der skulle gøres klar til imorgen tidlig. Skal prøve at koncentrere mig om fagprøve de næste to uger. Kan godt være svært ikke at blive distraheret et par timer, hvis det gode vejr fortsætter. Men jeg må jo holde mig selv lidt i ørene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar