onsdag den 29. april 2009

Organiseret arbejdsrod

Ja, sådan ser det ud, når jeg arbejder bedst... Måske ser det rodet ud, men det er organiseret rod, og jeg ved lige præcis hvor jeg har hvad i mine bunker.
Det er nu en rar følelse, når man rejser sig kl. 16.00 fra det skrivebord man har siddet ved siden klokken 9.00 i morges, og opdager hvor fordybet man har været i sit arbejde. Det der så ikke er så rart, det er når man opdager, hvor dejlig varm luften er udenfor, og finder ud af at man er gået glip af en fantastisk forsommer dag! Øv... Havde jeg dog bare manglet lidt mælk til morgenmaden i morges, så jeg havde mærket solens blide stråler på mine bare arme.
Håber det bliver ligeså dejligt vejr imorgen - det er i hvertfald ikke noget der skal gå forbi min næse igen ;)

1 kommentar:

  1. Søde Mette, hver du glad for at du har nået så meget i dag, og solen er nu stadig skøn derude, så du kan nå at nyde den også :-)

    SvarSlet