onsdag den 15. april 2009

Til min store overraskelse

- så kan det nu også lade sig gøre, at gøre "loppefund" på en ganske almindelig onsdag! Hvor er det dog skønt.. Thomas havde igår set et loppemarked udenfor byen på vej hjem fra arbejde, og da vi skulle køre en lille aftentur i det strålende vejr, så satsede vi og håbede at lopperne stod fremme endnu. Og til min store overraskelse, så var der åbent igen idag.
Jeg vil næsten ikke indrømme det... - men jeg fik endnu engang loppefund med hjem. Ved snart ikke hvor jeg skal gøre af det hele.. Kælderen er fyldt op og lejligheden mangler ikke ligefrem noget. Jeg har fantastisk svært ved at lade nogle smukke eller fede ting stå, hvis de næsten ingenting koster. Og så er det jo ikke et par flade 20'ere der vælter mit månedsbudget! ;)


Jeg kan lige tænke mig, hvordan det vil se ud med en smuk buket sommerblomster i denne smukke vase. Er helt vild med den blå farve.

Jeg har altid været vild med de her yndige lysestager. Nu fandt jeg et par til den rette pris :)

Jeg elsker retro ting. Denne gamle termokande er rigtig retro og har en super fed cremefarve. Men det vil nu gøre underværker med en gang vand og sæbe :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar