torsdag den 9. april 2009

Påskestart

Så er påskeferien startet, og hvor er det bare en vidunderlig følelse at vågne en torsdag morgen og kunne vende sig om på siden og sove videre, når torsdag plejer at være den længste dag på hele arbejdsugen....
Solen stod ind i soveværelset fra morgenstunden, og der gik ikke mange timer før min svigerinde ringede og inviterede os hjem til dem, da brormand ville hygge med Fifa på computeren og vi piger skulle hygge i haven og med blogging :)



Vi besluttede dog lige at køre en tur i det dejlige vejr, inden vi tog på visit. Denne gang gik turen mod Tystrup søerne.. Og inden vi så os om, kom vi forbi Kongskilde friluftsgård, hvor vi gjorde et lille stop.

Der er utrolig dejligt ved Kongskilde, og solens stråler varmede dejligt på ryggen, mens vi sad på bænken og kiggede udover søen. Vi må komme igen til sommer, når de holder marked med loppeting og boder af forskellige slags.

Vi var alle ude i haven på Morelvej hos brormand og resten af den lille familie.. Tina fik ordnet lidt have og jeg lå og slangede mig på et tæppe i solen med mit BoligLiv og lille Daniel (Min nevø).


Nu har vi spist og Daniel er lagt i seng, og så står den ellers på Fifa i stuen hos drengene og blogging-hygge på kontoret hos pigerne. Har snakket om at bage muffins til os alle i aften, men nu må vi se hvor friske vi er, når computeren lukkes ned ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar