onsdag den 8. juli 2009

Bloglegen fortsætter...


20 om mig :)

Jeg er blevet tagget af MissMuffin til at deltage i endnu en lille blogleg :)

1. Ting som du aldrig forlader dit hjem uden: Mit dankort og mit kamera.

2. Favorit make-up mærke: Skifter mascara indimellem, for at prøve noget nyt.. Er ikke den store makeup dronning.

3. Favorit blomst: Vilde markblomster, de er smukke på deres helt egen måde.

4. Yndlingstøjbutik: Urban Outfitters og VILA.

5. Favorit parfume: Lovely - Sarah Jessica Parker.

6. Høje hæle eller flade sko: Flade sko - elsker ballarina'er i alle farver!

7. Får du gode karakterer? Min sidste karakter var et 12 tal, så ja, det synes jeg da selv ;)

8:Yndlingsfarver: Lyserød, hvid og sort.

9. Drikker du energidrikke? Aldrig - Lader mig ikke lokke af den slags.

10. Drikker du ofte juice? Indimellem hiver jeg juicepresseren frem og presser et par appelsiner.

11. Kan du lide at svømme? Jeg pjasker mest bare rundt for hyggens skyld ;)

12. Bruger du en gaffel til at spise pomfritter med: Hvad skulle jeg med den? - Pomfritter spises da med fingrene :)

13. Yndlingscreme: Elisabeth Arden Eight Hour creme.. Genial creme til mange ting.. - ellers Propolis creme fra Aloe Vera.

14. Vil du gerne giftes en dag? Selvfølgelig - I hvid kjole, strømpebånd og det hele :)

15. Bliver du nemt sur? Kun hvis jeg er sulten og træt ;)

16. Kan du godt lide at jagte spøgelser? Nææ...

17. Har du nogle forbier? Jeg flygter, når jeg ser en edderkop!

18. Bider du negle? Hvis jeg er nervøs.

19. Har du nogen sinde haft en nær-død oplevelse? Næ..

20. Drikker du kaffe? Ja - Har jeg gjort siden jeg kunne gå :)

Se det, vidste i garanteret ikke om mig ;)

Jeg håber at MetteLykke, LangtfraAlfarvej og Perletossen også vil lege med :)

I skal bare kopiere teksten og sætte jeres egne svar ind!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar