tirsdag den 7. juli 2009

Travl tirsdag


Det har været en lang, men dejlig tirsdag idag.. Først en times overarbejde, for at lette presset lidt for mig selv imorgen, og så hjem og vende efter gaver. Aftenen er nemlig blevet tilbragt i landlige omgivelser i Fuglebjerg til min mormors fødselsdag. Det har været en dejlig aften, som både bød på god mad og lagkage, pileskydning i haven, nyfødte ponyføl og champagnedåb... Ja det lyder nok lidt interessant. Min moster som også bor på gården har netop fået 3 små følbasser på stribe og benyttede derfor chancen i aften til at døbe de små i stalden. Vi samledes alle i stalden med champagne i hånden, for at se med :)

Nu er det sengetid og jeg vil ønske jer alle en god nats søvn. Jeg selv har lidt svært ved at sove pga varmen for tiden... Men det må jeg jo vende mig til, hvis det gode vejr fortsætter ;)



1 kommentar:

  1. Sikke en spændende fødselsdag, håber at du har det godt og nyder at mor og far er hjemme igen :-)

    SvarSlet