tirsdag den 14. juli 2009

Vi lever endnu...

- Både blomsterne og jeg... Jeg nyder at lukke lyset ind igen og jeg har været på arbejde idag, kun forstyrret af en mindre hovedpine, så det går fremad. Og hvor var det dog rart, at komme afsted og være beskæftiget fra morgenstunden.. Dagen er bare fløjet afsted med taknemmelige borgere i telefonen (Det var min tur til at have telefon-dag idag) ... og nedtælling på listerne. En rigtig god dag!
Når Thomas kommer ind med toget, skal vi hjem til mine forældre.. De er atter taget afsted for at hygge sig et par dage, så vi er igen babysittere og havevandere... Og så er der lige en masse havebuketter der skal bindes i aften.. Jeg overtager buketbinderiet hvert år, når mine frældre tager afsted, for folk forventer at der er friske havebuketter på bananvognen hver dag! Det hygger jeg mig meget godt med, selvom jeg skal bruge et par timer.
Det betyder så også at vi må prioritere.. Så vi må nøjes med en gang hurtig koldskål til aftensmad idag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar