fredag den 17. juli 2009

Picnic ved Tystrup sø

Det har været en dejlig start på weekenden idag.. Jeg har allerede fri kl. 13.00 på kommunen om fredagen, og idag blev jeg hentet af Thomas, som har beholdt et par fridage fra den planlagte Londontur, som vi aflyste pga. den aflyste koncert.. Vi skyndte os i Netto og købte ind til nogle lækre frokostboller med kylling og Bacon og var hurtigt ude af døren med frokost, saftevand og tæppe. Vi besluttede os for at slå os ned ved en lille skov der ligger ned til Tystrup sø.. Et skønt sted, hvor små børn hoppede rundt i vandkanten, mens vi kunne ligge for os selv på græs i læ fra skoven, hvor strandsandet stoppede. Da vejrudsigterne har lovet både 5 cm regn og stormvejr sidst på dagen, turde vi ikke blive liggende for længe. Men sol og luft fik vi da :)

Thomas har fundet disse patentflasker i Søstrene Grene idag, mens jeg har været på arbejde. De er super skønne og tætte tilmed. En god investering til de mange udflugter vi tager på hele sommeren. 12 kr for en halv liters patentflaske, er jo et røverkøb ;)

Jeg skal tidligt op imorgen, da jeg har bestilt tid hos frisøren kl. 8.00. Jeg spurgte selvfølgelig til den tidligste tid, og anede ikke at de tog kunder ind klokken 8.00 en lørdag morgen. Men så er jeg oppe og får en masse ud af dagen. Glæder mig - Jeg trænger virkelig til "nyt" hår!

3 kommentarer:

  1. Lyder som en skøn tur!
    Jeg ville ønske vi var lige så gode som jer til at ta mad med på tur og finde et hyggeligt sted..

    SvarSlet
  2. Jeg siger det samme som Muffin..
    Min mand er ikke så nem at få med på tur..
    Der skal helst være benzin indblandet når han vil nogen steder.. Sejle, køre motorcykel osv..
    Men så kan jeg da heldigvis selv, med mine tro følgesvende Buster og Sofus.

    SvarSlet
  3. Nej, hvor i to dog kan hygge jer, og hvor er det skønt at høre...I forstår virkelig at nyde livet...BRAVO

    SvarSlet