onsdag den 1. juli 2009

En nat under himlen...

Natten til idag blev tilbragt under åben himmel, med dejlige varme dyner og en dejlig kølig brise.. Aftenen igår var så lun, så vi blev enige om at redde op på solsengene og sove ude på terrassen. Det var en hyggelig, men også lidt sjov måde at falde i søvn på, med direkte udsigt til skyerne og med fuglenes sidste fløjten, som ligeså stille stilnede af... Jeg har sovet fantastisk og var frisk på en helt ny måde i morges. Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg har haft en nat under himlen!
- Jeg tror faktisk at det kan være sundt ;)

6 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at det er ganske sundt, og hvis jeg lige havde terrasse udenfor så sov jeg der :) men nu bor jeg jo på første så det er ikke helt det samme.

    Havde en kollega på et tidspunkt der sov ude fra april til oktober :)

    Knus og dejlig aften og nat under stjernerne

    SvarSlet
  2. Hej Pernille
    Tusind tak :)
    Uuuhh ha.. Der må være nogle meget kolde nætter imellem fra April til Oktober.. Jeg nøjes med de sikre lune sommernætter ;)
    Jeg har desværre heller ikke terrasse hvor jeg bor, men jeg benytter hver en chance for at nyde mine forældres terrasse og have, når jeg passer hus, som i denne uge..

    Også en dejlig aften til dig!

    SvarSlet
  3. Vi har også snakket om at skulle sove under åben himmel ude i kolonihaven, det må virkeligt være dejligt!

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig hyggeligt ud :-)

    Jeg havde virkelig lyst til at sove udenfor i går aftes, men droppede det. Da jeg bor i Roskilde, var der også en 'sjat' mennesker på en mark, der spillede musik til langt ud på natten, og det larmede så meget, at vi til sidst måtte lukke altandøren for at få lidt søvn. Og vi bor ellers flere kilometer fra festivalpladsen...

    Hav en dejlig weekend!

    SvarSlet
  5. Det er snart nogle år siden jeg prøvede det, men sådan en nat på en græsplæne kan godt anbefales! Det overgås ikke af ret meget - ikke engang Dunlopillo-madrasser!

    SvarSlet
  6. Hej Mette Sofie
    Det ser fantastisk ud. Jeg har haft tanken de sidste par nætter om at slæbe en madras ud på terassen:o) Måske jeg bare skulle gøre det en dag!
    Kh Hanne

    SvarSlet